2011-06-13; We zijn thuis

13 juni 2011

Als we wakker worden regent het een beetje. De camping biedt een trieste aanblik; het is stil en men is kennelijk nog niet wakker.
Maar ‘es gibt Brotchen’ en nadat we daarvan genoten hebben pakken we snel onze spullen en gaan op weg.
Inmiddels is het droog geworden en de reis verloopt voorspoedig, mede doordat in Duitsland ook op tweede geen vrachwagens op de Autobah mogen rijden en dat schiet des te lekkerder op.

En zo gebeurt het dat we rond 3 uur weer op d Bellinkhof zijn, een avontuurlijker reis en veel belevenissen rijker.

Naschrift
=======

Ik schrijf dit deel van onze reis een paar dagen nadat we zijn thuisgekomen.
Inmiddels hebben we alweer een flink aantal van onze vrienden en kennissen ontmoet en van velen van hen kregen we leuke reacties op onze reisblog.

Fijn te merken dat jullie zo met ons mee hebben geleefd, ook via de vele reacties per mail

1. Lowie Vermeiren en Mieke:
    16 juni 2011
    Beste vrienden,

eind goed al goed, leuk dat jullie weer thuis zijn en zoals ik lees ondertussen alweer vele vrienden terug gezien en gehoord.
    Bij ons is ondertussen een zesde kleinkind geboren "ole" een pracht van een kind.

vele groetjes

lowie en Mieke
  2. John Scholten:
    17 juni 2011
    lieve mensen

fijn dat jullie, na toch veel gedoe, weer veilig thuis zijn. Maar heel jammer dat we elkaar niet ergens hebben kunnen treffen.misschien later.
    liefs.
  3. Noud van der Bruggen:
    21 juni 2011
    Hoi Joop en Carola,
    Wij hebben jullie verhaal goed gevolgd.
    We weten wat pech is maar zoveel op 1 vakantie is niet te filmen.
    Gelukkig ben je heel thuis gekomen ook al is het eerder dan gepland.
    Geniet nu van de rust thuis.
    Groetjes en tot ziens,
    Mieke en Noud
  4. Bettie en Adriaan:
    18 juli 2011
    Hallo Joop en Carola,

Ook wij zijn weer thuis en genieten van de regen onder het motto: goed voor de tuin, hoewel het nu wel mag stoppen (ijdele hoop, gezien de vooruitzichten). Wel mooi weer om voor de buis van de Tour te genieten. Wie weet treffen we elkaar volgend jaar in Frankrijk?

Groetjes,

Bettie en Adriaan